2014. május 4., vasárnap

Ájrovízió '14 - Dánmárkban énekelnek mind + Anyák napja, art képek,satöbb!

Welcome!
Ismét a fedélzeten, Euróvíziós lázban égve, jöhet a Grand Prix feeling és a zene minden mennyiségben!
Huhh, el sem tudjátok képzelni mennyire örültem ma, hogy pont ott voltam Koppenhága főterén és látthattam bevonulni az összes ország énekesét kezdve a svédektől egészen a lettekig! Igazán izgalmas és sokszor vicces a felhozatal, nekem Saundersen kívül (remélem jó helyet ér a el a Running, mert imádom!) még a franciák és a svájciak tetszenek! Az osztrák fiúlány pedig a legjobb travi a világon, érdemes lecsekkolni az ipsét!:)
Készítettem fényképeket is ám nem csak a tömegről a téren hanem amblokk a mostani látogatásomról itt. Merthogy csak kettő napja jöttem vissza de máris rengeteg mindent csináltam és élvezem a folyamatos szelet az itteni maximum 14 fokban. És jó hír: nemsokára megcsináltatom az elromlott biciklimet is, tehát még szelesebben szelhetem a Kopi utcákat. Hehe.
Persze van még itt valami: hamarosan újra megszületek, immáron huszonegyedjére is. Kettő éves lesz a blog is rögvest és azon izgulok, és remélem az élet tud még írnivalót adni nekem, hogy mások és magam is örömöm leljen a blogolásban. De jesszusom, 21 leszek! Öreg Kata, gamle kvinde! :)

Képek máról: először is skandináv tavasz+ art minden mennyiségben!


Itt minden van: "egy szuper város", benne tipikus házakkal, autóval, zászlóval s kakassal.
Patrióta rajz az Ud & Se vonatos magazinban. Jeeee!


Az északi kikötő tavaszi pompájában és az elmaradhatatlan daruival.


Lábas fotószelfi, ahol a nagy dánságomat hirdetem. Lábasszelfi kellékei haladóknak á'la dán style: futócipő, fekete tapadósnaci és nagy kötött pulcsi! :D


Fekete és sárga tulipánok Bagsvaerdben tobzódnak!


A mostani Eurovízió jelmondata: #Join us, azaz "Csatlakozz hozzánk". Ezt tesszük!


Az igazság pedig nem mindig van odaát. NÉHA egy gyümölcsleves kupakon van. Hát ilyen ez az igazság!

Szuper napom volt, szuper szállásadóval; napfényfürdőzés, énekverseny és egy király rakott tésztás csoda ami ma főztem(igen, én!): éljen május, és ma van anyák napja is!!! 
Mennyi minden!
Remélem Ti is jó vagytok, kedveskék!Nemsokára újra itt, de tudjátok, hogy megtaláltok, bárhol is vagyok ;)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó hangulatú, friss, élénk, vidám bejegyzés!!!
    Hurrá, Dánia, Koppenhága!
    puszi :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, a város is elragadó most, nyüzsis és dános! ^^
    Puszi! <3

    VálaszTörlés