2014. április 7., hétfő

Mindenképpen megér egy bejegyzést az, hogy...

egy szép vasárnapi napon olyan tettet követtem el, aminek a lehetséges következményeivel tisztában voltam,
DE kellemesen csalódnom kellett! Merthogy nem hiszitek el, de,
1, Bicikliztem a belvárosban (ám ez még nem hírértékű annak ellenére, hogy ismerjük a közlekedési masszát a városban)
2, Elfelejtettem lezárót vinni DE ENNEK ELLENÉRE magára hagytam a biciklimet a Millenáris parkban, mondván egyszer élünk.
3, FÉL ÓRA MÚLTÁN TELJESEN MAGÁRA HAGYVA SEM VITTÉK EL A LEZÁRATLAN BICIKLIT BUDAPESTEN!!!!

Azt hiszem, ez mindenképpen egy nagy fejlődés a történelmünkben. Ezzel együtt szeretnék köszönetet mondani mindazoknak, akik nem vitték el a biciklimet a kellemes vasárnapi napon, meghagyva még az emberiségbe vetett hitemet. Köszönöm! :)

Mindezért szeretnék egy nagyon szép biciklis képpel kedveskedni. Meg velem, aki fényképezte, bár nem látszódom annyira rajta. Ecco.

Szép hetet mindenkinek és kellemes áprilist!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése