2012. szeptember 1., szombat

Ecce Homo

...tehát itt vagyok újból, frissült tartalommal!:)
Köszönök minden levelet Tőletek és előre-utólag elnézés, hogy nem tudok mindenre válaszolni egyesével! Képeket hamarosan teszek fel, ne izguljatok, nem maradtok le semmiről.
Tehát az újság...
Elkezdődött a tanév minálunk rögtön 23-án egy bemutatkozó nappal, ami nagyon vicces volt, mert nem emlékszem belőle semmire annyira unalmas és vontatott volt, na meg előtte lévő napon buli volt...(hozzáteszem,minden nap buli van, de akkor ez necces volt, alig tudtam nyitva tartani a szemem):)
Másnap pedig közös össznépi nagybanzáj volt a főépületben az összes Businness Academi Aarhus-osnak, ahol megismerkedtem a többi magyarral(nem, inkább nem) ezen kívül nagyon aranyos bolgár sráccal és szenzációsan finom tonhalas szendvicset ettem!Meg volt éneklés is, meg ismerkedés, meg stuffs like that. Ja, hogy amit mondtak fontos infókat? Egyrészt mindent tudtunk már, másrészt készültünk lélekben a következő bulira:)
Na jó, ne gondoljátok, hogy ennyi parti van(pedig de) azért megjegyezném, hogy minőségben eléggé eltérnek ezek, és nem minden parti olyan igazán parti. Na mindegy. Csak megjegyeztem.
Szóval a suli. Hát igen. Nem magyar rendszer az biztos, és őszintén megmondom kicsit visszasírom a régi jó "elvárunkmindentagyerektőlés kitapossukalelkét" rendszert. Itt majdhogynem nem is kell készülni, nincs semmi tennivalónk, a tanagyag gyenge, stb.stb. DE: megélhetési szempontból mindenképp jobban jártam, és hát college life...
Pedig szerintem tudjátok, hogy én lettem volna az utolsó, aki koleszos lesz valaha és együtt él több(!) emberrel egyszerre(!), de komolyan örülök, hogy ez így alakult.
Komfortilag-barátilag is javult, nemhogy javult de egyenesen tökéletes lett a helyzet, olyan vagyunk mint egy nagy család és (szinte) mindenki segít mindenkinek. Persze vannak olyan idióták, akik hagyják száradni a 4 napos kaját és nem mosogatnak el maguk után soha a konyhában(megtörtént eset alapján).És ilyen helyen mindig megy a drámázás is, hogy most ki-kivel meg mint, de nagy szerencse(vagy szerencsétlenség), hogy nincs egy normális-helyes-belevaló srác sem, sem a dormitory részlegen, sem az osztályban. Tehát nem kell izgulnotok értem, hogy most én lettem a...:):)
If you know what I mean!:)
De térjünk át szebb témára: képzeljétek, tegnap vagy 20(!) fok volt a városban és gyönyörű napsütés, mire elterveztem, hogy elmegyek, és fürdök a tengerbe. (Igen, 16-17 fokos volt, de olyan jó, mint még soha!!!)
Szóval mártóztam a sós vízben, ez volt az első alkalom, hogy tengerben fürödtem! De tényleg kihagyhatatlan volt, plusz, utána napoztunk is az egyik lánnyal!
:)
Tehát így telnek napjaim, tengernézés, bulizás, drámázás, kikapcsolás, csajos-napok tartása, kajafőzés(inkább instant levesé) és a többi.
Remélem Tik is jól vagytok és tanultok-vizsgáztok ezerrel:), én szerintem megyek egyet fürdeni meg sárkányt eregetni!
Na jó, csak vicceltem:)
Legyetek jók, pusszancs!

1 megjegyzés:

  1. Na,végre!!!!! Örülök,hogy egyetem mellett a szabad józan(?:) perceidet jól töltöd,s hogy minden este aktívan telik.:D Ezt lehet,hogy írtad (ám lusta vagyok visszakeresni),de most akkor kikkel is osztasz meg kolesz lakást?Majd beszéljünk meg egy időpontot skypre-ra mert monitor-to-monitor szeretnék csevegni veled.cupp-cupp=)

    VálaszTörlés