2012. szeptember 8., szombat

Megint eltelt egy hét...

úgy, hogy nem írtam! És Ti meg nem szóltok rám és nem kommenteltek, mert lusták vagytok!!!!:) Na jó, mentségetekre legyen szólva, hogy én sem aktivizáltam magam mostanság olyan nagyon, de hát hogyan tudnék mindig írni, ha történnek velem a dolgok??!?!:)
Szóval azóta voltunk tanulmányi kiránduláson(pénteken), ma secondhand-bazaarban voltunk, többi nap pedig buli-suli-városozás-fotózás-cipekedés!
Cipekedés??? Miért is?
Tudjátok, hogy nagyon szeretem ezt a várost. Azért, mert kib+++tt gazdagok az emberek és nem átallottak kidobni egy majdnem vadi új 10000colos:) Samsung monitort, amit szépen az utca közepéről elhoztam. És ez még nem minden. Találtunk szekrényt(vadi új fekete tölgy csoda), kosarakat(gyönyörű fonottat), kötött pulcsit, miegymást(nem kínait, mondanom sem kell). Szóval megint gyűjtögető üzemmódba fogtam és nem bánom meg, Ti is próbáljátok ki, jót tesz testnek és léleknek.






Mint említettem tanulmányi kiránduláson is voltunk, naggyyyyon király volt! Képeket mellékelek, íme itt vannak. A táj nem valami tökéletes Kárpát-medence feeling, de nekik(a dánoknak) nincs másuk:)
Az emberek pedig osztály és csoporttársak, akikkel jó volt mókázni!:)

Hú, az el is felejtettem, hogy volt most Aarhus fesztiváál is....következő bejegyzésem annak szentelem!
Előrevetítve pedig annyit: éljen a DUBSTEP!!!:)

1 megjegyzés:

  1. Tök jó ezeket a vidám képeket látni. Igazis, akartam kérdezni: nem írsz egy-két infót az osztály-, csoport-, és/vagy szobatársaidról? Csak úgy kíváncsi lennék, kik mennek Aarhusba, és miért meg honnan.
    Szép napokat!
    T

    VálaszTörlés