2012. október 6., szombat

Október hat, a magyar nap!

Október hatodika van és elkerülhetetlennek éreztem azt,hogy írjak. Ugyanis fontos megemlékeznünk 12 (ugye?) pasira, akik életüket és vérüket áldozták hazánkért. Belegondoltam, belegondolok abba, hogy ezt megtették azért, hogy valamit változtassanak és hogy embereket mentsenek meg így. Nem semmi. Főleg az, hogy tudniuk kellett egymás haláláról és még az is, hogy habár egy ideig jobb lett utána a hazai helyzet,(amint a mellékelt ábra mutatja) semmi nem változott. Szomorú, szomorú, szomorú. Remélem Ti megemlékeztetek róla és nem csak az ugrik be,hogy milyen uncsik voltak az előadások a suliban. Nekem amúgy nem is az október 6.-i, de a 23.-i ünnepségek jöttek be jobban(meg azok ünnepélyesebbek is voltak nem csak gyászhangulat,bla) de erőll majd két hét múlva beszélek.
Más téma: tegnap voltam megünnepelni a projectleadásomat, egy nagy bulit csaptunk, ma meg meginr secondhand bazaar volt és megint elköltöttem egy valag koronát. Na már. De, de, de nagyon sok szépséges dolgot vettem természetesen aminek nagyon örültem. By the wasy napi tanács: SOHA ne menjetek másnaposan vásárolni, mert nagyban befolyásolja a termékek kinézetét és a költekezési végyat a bennmaradt alkoholmennyiség.
Mára ennyi, drágaságaim, itt most(hogy időjárással is foglalkozzunk egy picit) jó idő volt, sütött a nap, hét fok városszerte. Csak így lazán, téli hideg, de megszokható!:)
Szóval boldog október hatot(vagy emlékezést) és mindenki legyen jó.

1 megjegyzés:

  1. 13-an voltak, 12 tábornok és 1 ezredes. Hát igen, hogy mi változott... Az egy másik dolog.

    VálaszTörlés