2012. november 29., csütörtök

Hó és Bo

Ma havazott Dániában!!!
Bizony ám, ma először hullott eme fennséges csapadék Aarhus városkájára és nem hiába, hiszen itt már minden és mindenki vásárlási és karécsonyi lázban ég!:) Rájöttem, nemsokára advent, a gyertyákat már otthon gyújthatom, a másodikat biztosan már otthon. Juhéééé!
Másik fontos közlendőm: ma volt a dán vizsgám, első modul, alapszint. Megérzéseim arra mutatnak, hogy jól sikerült és átmentem, de nem akarom elkiabálni, mert ha nem...de ne gondoljunk a legrosszabbra már mindig! Első lépés az "eldánosodás" felé, hogy gondolkodjunk pozitívan és be happy!:)
A vizsgáról tehát ennyit, majd ha sokat tudok talán itt is megmutatom Nektek, addig maradjon csak köztem és a vizsgáztatóm közt.
És már csak 10 nap hazaaaa!
Addig még reméljük sok víz lefolyik a Dunán:).
Ja, és elfelejtettem mondani: ma találkoztam egy lánnyal Aarhusban és történetesen ismertem régebbről, sőt mi több: egy helyen is lakunk otthon!!! Ez milyen már??? Kicsi a világ, hiába, és nem hallom??? Igen, Kata tényleg mindenkit ismer!:):)
Sleep tight Bp and Hungary...and all the other places in the world!

2 megjegyzés:

  1. Tegnap itt is esett úgy igazán, ezért közelebb húzodtam a számítógéphez, hogy ne fázzák annyira.:)Szal ne egyszál kis puloverben indulj a repülőtérre.XD Biztos jól sikerült vizsgád,már várunk haza nagyon! cupp-cupp=)

    VálaszTörlés