2012. november 22., csütörtök

Special edition Nr.3: Hungarian beauty

Nos, nem tudom miért ezt a címet adtam a most következő bejegyzésnek, egy biztos, nem a magyar nők szépségét fogom benne taglalni(most):)
Hanem azt, hogy nemsokára indulok haza Budapest citybe haza, igen, már csak 17 nap és vasárnap otthon nézhetem a lemenő napsugarakat a szobámból, a kényelmes ágyamon, a saját cuccaim közt, stb, stb.
Már várom nagyon(igen, ez itt a honvágy helye) és remélem sokatokkal tudok majd találkozni otthontartózkodásom alatt.
Juppiiii!!!
Tenger megint, régebbi felvétel de gyönyörű!!!
És jól van, kaptok egy kis Hungarian beauty-t is!:):)

3 megjegyzés:

  1. Örömmel olvastalak!! Anyád is vár nagyon haza!! :)
    Meg a barátaid, meg az Andrusod is :D
    Hörpintünk aztán valami finom töményet itten welcomedrinkként, és megnyugtatjuk a májunkat is.

    ps: Anyucidnak üzenem, hogy nagyon finoman és jó értelemben írtam a fenti megszólítást) XD :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretlek, Drága Andrus!
      Anyád (Mármint a Katáé)

      Törlés
  2. Ezen fél órán át röhögtem :D :D :D

    VálaszTörlés