2013. január 1., kedd

Back to life- Back to DK

Hát Boldog dános Újévet kívánok mindenkinek!!! - Godt Nytaar!!!
Visszaérkeztem tehát Dániába, meglehetősen rázós volt a repülőút egy vihar miatt, de sebaj, túléltem; mint mondják, nem volt még soha olyan, hogy egy repülő fent maradt volna. Van benne valami!
Az Aarhusba Billundból tartó kocsiút viszont szuper volt, még egyszer szeretném megköszönni Zsolt sofőr bácsinak:)
Tehát itt vagyok, már bicikliztem is, pont ma, mert megengedte az időjárás, hogy menjek egy kört és hát mit választottam? Hát persze hogy a tengerpartot, miközben a szobatársam futott mellettem. Hát igen, valaki két keréken szeret utazni, valakinek ott a kocogás, de a lényeg: mindktten jól éreztük magunkat; kifáradtunk és remélhetőleg egy kis bejgliből származó felesleg is lemászott rólunk.:)
Persze mivel a tengernél voltunk elengedhetetlennek éreztem, hogy megörökítsem az enyhe telet itt Aarhus partjainál:



Velem amúgy minden rendben: holnapután kezdődik az iskola, addig még akklimatizálódom egy kicsit(természetesen ami az ételeket illeti):)
Cheers with champagne and Happy New Year to all of you!




2 megjegyzés:

  1. Katám!!! A dán szilveszterről nem írsz semmit? Vagy olyan náluk nincsen?:P cupp-cupp=)

    VálaszTörlés
  2. Sajnos rosszkor mentünk le a városba; mint kiderült, éjfél előtt semmi sincs nagyon nyitva mert mindenki privát házibulit tart/vagy abban van, viszont utána hatalmas tüzijátékok sokáig az egész városban, pezsgő, minden:)

    VálaszTörlés