2014. január 7., kedd

Csábos

Ez a cikk a feminizmusról fog szólni! - mondanám, de nem mondom: a nők magasztalását kívánom erősíteni, de ma csakis finom keretek között. Na meg a pasik. Szóval.
Aranyos történet ami nem mellőzi a humort és természetesen a divatot, na meg persze a nők mibenlétét.
Történt ma ugyanis, hogy drága öcsém, megmutatva neki Mary Katrantzou kreációit kíváncsi lett magára a tervezőnőre is. Tudniillik Mary gyönyörű színes ruhákat álmod valósággá, színes 2D printjei pedig néhol 3D hatást keltenek, elképesztőek, komolyan. Ennek kapcsán pedig szörfözve a neten, mielőtt még megmutattam volna miss Katrantzou-t kisebbik felemnek, kissé gunyorosan megjegyeztem, pont én: " Na, figyelj, itt lesz, de azt azért elmondom, hogy elég kövérkés a csaj meg nem is olyan..." 
Na de nem fogjátok kitalálni ez után mi történt: öcsém szavamba vágva és kiakadó szemmel mondta: 
 - "Ez Mary? Hiszen ő nagyon csábos! Mi az hogy kövér? Gyönyörű, csábos lány, nincs is nagy hasa, szép az arca, tökéletes!"
Képzelhetitek. Én a szégyen ilyen mély bugyraiban csak kevésszer jártam, de most mégis... Egy pasi ilyet mondott! Igazi, 21. századi, (ám jólnevelt) vérbeli, és fiatal srác megjegyzése egy nem mindennapi tervezőnőről, aki nem rendelkezik ugyan modell alkattal (megjegyzem ez nálam sem feltétel megjelenés szempontjából, a kisugárzás a lényeg, mérvadó) és mégis: CSÁBOS.
Milyen kevésszer is használjuk ezt a szót a nőkre? !!?Szerintem ez a "csábító" szó kislányos megfelelője, ám nem értelmi, hanem kisugárzás és attitűd szintjén.
Kedves fiúk, férfiak, és megfelelő appendixel rendelkező neműek: tessék minket csábosnak titulálni! Mert ez igazán kedves (azért kicsit pajkos is) bók. Mi, nők szeretünk csábosak lenni! És mint látszik, azok is vagyunk! Na! :) 
Ehhez kapcsolódva már nem fűznék semmi más nőmagasztaló tökélyt, ám egy ideillő képet, ami ihletet adott az első 2014-es cikkhez. Boldog nőies 2014-et! <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése