2014. január 12., vasárnap

Visszaérk, sapkamentés és felhők felőli

"Megérkezett a tengerészgyalogos kisasszony először Svédország, majd Dánia partjaira, ahonnan örömmel konstatálta a lenyugvó nap, az édes szafaládé, valamint a fénykép nélküli bérlet nyújtotta harmóniaegyüttest." - Történetünk folytatódik, méghozzá tehát Koppenhágából, a feltörekvő hableánypalánták országából.(Dánia, még mindig;)
A mai napon, miközben szeltem a vizeket, hidakat és kapukat; barangoltam országokat és kultúrákat (oké, abbahagytam a flancos szövegelést), szóval megmentettem egy csomó csomó dolgot. Rögtön kezdésnek, egy sapkát a metrón; egy kislány,(-nak kinéző cicababa) otthagyott darabját még idejében sikerült visszajuttatnom tulajdonosának (egy halvány köszi azért elszállt), majd már Koppenhága Szentrál Sztésönön egy csomagot(!) sikerült visszajuttatnom egy ifjú párnak. Hogy a napom pedig teljes pompájában fénylejneljen (fényeljen? fénylenyen? nyelvtan!!!) egy másik lehulló sapkát is megmentettem: ezúttal egy srác fejéről pottyant a földre a fejfedő. Én vagyok a nap hőse? Aligha, mindenesetre biztosan egy ruhavédő bajnok, vagy valami ilyesmi.
Miközben pedig így bandukoltam és mendegéltem, vagyis ez kivételesen repülés közben történt, készítettem remek képeket. És hát mire menne ez a blog képek (vizuális behatás) nélkül, íme; garantálom, hogy eláll a szavatok ezektől a gyöngyszemektől!:)






Jó, jó, a szürke és kék színek dominálnak. 
1. Kép: felhőrengeteg felűlről
2. Kép: voltam az űrben is! Ez a Tejút! :)
3. Kép: egy hajó a nyílt tengeren, ami igen haragos volt
4. Kép: Dover sziklái (helyett) Malmö partjai
5. Kép: fenyők, út, belvíz

Ennyi mára, fáradságos nap után, amit bearanyoz ez a bejegyzés. Holnap ismét oskola és tennivalók tömkelege, már "alig" várom. Adieu, mindenkinek, folytatódjon a január is szeretetben és békében!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése