2014. február 14., péntek

Übervárosi überartisztikus über-non valentin cikk

Ahoy mindenki!

Igen, ez itt a tizennegyedikevanésnemmegyeksehovámertegyedülvagyok rovat. LENNE! De: ehelyett, vagy Kodály Zoltán gyűjtötte pajzán tartalmú népdalok analizálása helyett egy igen friss és artisztikus, igazi urban non konvencionális fotósorozattal készültem. Igen, e nevezetes nap alkalmából.
Most, hogy túl vagyok a nagyobb projekteken és körülbelül öt tonna ruha átmozgatása után gondoltam meglepem magam és persze Titeket ezzel az eszményi képsorozattal, annál is inkább, mert ugye ajándékkal tényleg készülni kell a bálinton. Vagy valami ilyesmi, de nem olvadunk be az efféle tradíciókba. Mi nem.;)
Tehát itt van a kedves forgatag a képekből, amiket magam készítettem, és most hogy már valamennyire értek is hozzá, talán ad egy befogadható alap művészi értéket. És még egyszer hangsúlyozom: "Piszi, ajandek, neketek." 



"Köd mögöttem, felhő előttem." - mondta a repülő, s belerohant...


Na kik a sapkás király csáveszok uraljuk a vonatot, he?  (átlagéletkor: 15 életév:))


Ha valakinek nem lenne egyértelmű a "vihar wifi" kifejezés, csak szólok, hogy egy szendvics és egy bagel ( valamint több egység alkohol) elfogyasztása után kiderül. Het. Mármint az ég. És nem lesz többet vihar. De wifi az marad.


Ez itt a " Citromba harapott", valamint a "Lenni, vagy nem lenni? magyar-brit költői-filozófiai alkotás remekműve képbe szabva. Kellemes rágást!

Boldog überfantasztikus napot, estét, kijózanodást (holnapra).
VAGY NE!

<3

2 megjegyzés: