2016. szeptember 15., csütörtök

Jóga egyezmény - Yoga negotiation

Két nappal ezelőtt részt vettem az első jógaórámon. Kicsit késtem (rám jellemzően), de még pont helyet tudtak nekem szorítani a többiek. Évi drágám, aarhusi barátnőm invitálására vágtam bele és mentem el egy új lehetőség reményében; mégpedig azzal a szándékkal hogy a röplabda mellett is legyen valami, ami kevésbé izzaszt meg, és a mostanában recsgő ropogó térdeim is lehiggadjanak.
Amikor megérkeztünk, körülbelül egy óra volt csak a welcome beszéd, ami kicsit sok volt, majd elérkezett az igazi jóga folyamata, ami izgalmas volt, és izzasztó is egyben (érdekes módon). Mindent egybevéve, a legjobban a meditáció része tetszett; majdnem elaludtam rajta(közben), de valóban van valami a meditálásban, amikor az ember lépésről lépésre elernyeszti az izmait és fekszik mint egy darab...kabát. Igen, az oktatónő ezt a hasonlatot használta.
Majd másnap éreztem is a hatását negotiation, vagyis "egyezményre jutás/alkudozás" órán. Sokkal jobb volt a közérzetem, de azért sikerült mégis kicsit elmeditálnom az óra végét. Mindezt szerencsére horkolás nélkül tettem.
Ajjjh, nagyon jó volt ez a két nap alkudozgatás; rengeteg mindent tanultam a professzortól, de úgy érzem, a való életben sokkal jobban megy az egyezségre jutás, mint órán. Talán a való életben nincs annyi tanú (osztálytársak), és nekem is kicsit jobban megered a nyelvem. De hát ez persze természetfüggő.
Egyébként mióta itt vagyok, és lehet ezt már írtam korábban, nagyon álmos vagyok. Nem csak a stressznek tulajdonítom mindezt, de egy osztálytársam és csoporttársam nagyon jól megfogalmazta miért van ez; mert annyira párás a levegő, hogy olyan, mintha mindig csak úsznánk és úsznánk, és az úszás ugye fárasztó dolog. Milyen talaláló!
És mindehhez meleg is van. Egy hete, körülbelül 25 fok körüli az átlaghő, a tenger viszonylag meleg és úszható/lubickolható. Nehéz beilleszkedni ehhez az időjáráshoz, a dánok is szenvednek nagyon, de én is, mivel pulcsit pulcsi hátán hoztam. Nem szomorkodok azért nagyon, hiszen jobb mint a konstans esőkabátozás. És hééé, legalább hosszabb a nyarunk is!
Apropó nyár és meleg és bulik; ma este, körülbelül 5 óra múlva kezdődik itt a nagy bál. Minden év elején szeptemberben van egy "Nagy Bál", amikor is minden nemzetközi és dán összegyűl és együtt esznek és buliznak. Már várom, hiszen röplabdacsapatunk is jelen lesz e jeles napon. Holnap pedig az aarhusi Train-ben lesz a legnagyobb évnyitó buli csak diákoknak; mindenkinek szinte kötelező a megjelenés. Én is ott leszek, fejleményekről és kalandokról pedig majd nem felejtek el beszámolni! :)
Addig is írok még egy kicsit a projektemhez, hiszen nincsen már sok idő a bál kezdetéig...



Bye - bye!!!



Two days ago I attended my first ever yoga class. I was late (you know me), but i could still have a mattress to practice on. I was invited Évi, my sweet friend from Aarhus; I wanted to try something which is not as sweating as volleyball, not so tiring to my knees and still enjoyable. The welcome speech took around an hour (which I considered far too long) but then we started practicing the real yoga which was sweating as hell (surprisingly). All in all, I enjoyed the meditation part the most; I have almost fell asleep during the muscle relaxation, but actually it really had a point. Oh, and at least I was not snoring during the class! Mission accomplished!
The very next day I felt the impact of the yoga class already during our negotiation classes. My whole body was refreshed yet I made myself asleep at the end of the last class.
Ohh, I had two amazing days with negotiation, because I have learnt an awful lot of things from the Danish professor. I feel, in fact, I can negotiate far better in real life than during the "artificial" plot.
Next topic; weather. I think I have already mentioned how tired I have been feeling myself lately, and one of my classmates(who is my group mate as well) put it fantastically, like: The air so humid, that we feel like we are in an constant watery environment; we are like swimming all the time. Swimming is, indeed, a tiring sport. Case explained, no need to feel bed about myself. I am just 24/7 swimming!
What about the temperature? Around 25 Celsius degrees for a week now. Danes and internationals are equally suffering from the effect of the mere globalization, but at least we can visit the sea now and have an actual swim before we start to write our projects. Hell of a life, isn't it?
Warm weather, summer, and parties: today at my dormitory will we have the annual great ball. It will not be my "Great Ball", but I will definitely pop into the party around eleven. Danes and internationals from the faculty of environmental management will be present as well, so ...looking forward to it! How about tomorrow? The best ever season start party in a local party place, Train, from which I will write an other article in the followings, sober.

Okay peeps, I will get back to my project because there are less than 6 hours until the party starts, tic toc!

Bye  - bye!!!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése