2016. szeptember 2., péntek

School start - Oskolakezdés

Elérkezett az idő, amikor átvette a tengerpartra járás helyét az iskolábajárás. Minden reggel fél hétkor kell kelnem: ez utoljára 6 éve történt velem, hogy ilyen korán kellett kelnem, és (felkészülve!) röppentem be az iskolakapun. Az introhét gyorsan lezajlott, mondjuk még mindig nagy bulizások vannak, főként ezen a hétvégén (meglátjuk én még hova kivel merre fogok menni).
A projektünk, az első egyébként izgalmas és hosszú lesz; témája a DBU - Dán Football Szövetség hotel-és szabadidő komplexumának felvirágoztatása. Nem egy egyszerű, de azért kivitelezhető a téma. Terepen is voltunk a DBU-nál, láttuk a pályát, ami Tilstben (dél Aarhus) található. Mind a három marketinges osztály részt vett a kis előadáson; a legjobb a reggeli ingyenkávé volt bevallom, mert az épület maga abbbbszolúte nem fogott meg, tehát lesz majd mit felvirágoztatni a helyen. Különbuszokkal mentünk egyébként, és meglátogattuk a dán ruhanagyhatalmat, a Bestseller Kft.-t is.
Ők olyan márkák gyártói/tulajdonosai mint a Vero Moda, Jack&Jones, Only, Pieces, Object, stb. Hatalmas nagy helyen terül el a főhadiszállásuk letisztult, és díszes épületekkel a dániai Brende-ben, ahol szintén hallgattunk egy előadást a cég életéről (ebből nem fogunk projectet írni). Kiszúrtam, hogy egy fotózás is zajlott nem messze terepen; jó volt megint bepillantani a kulisszák mögé, valamint láthattuk a 2017-es sajtós és gyártói anyagot a Jack&Jonestól. Férfi kollekció, izgalmas cipőkollaborációk, szuper videók. Hiába, nem csoda hogy ekkora nagyhatalom lett a Bestseller, Kínában ugyanis saját vállalatként működik a cég. (Tehát Kína megvette magának a fele Bestsellert.)
Jól lefáradtam; annyit alszok mostanában, mint egy kisbaba. Tegnapi iskola után is hazaérve már csak egy órát tudtam röpizni mielőtt ettem és elaludtam. (Mert ugye az edzés kell, bizony.)
Ma a városba biciklizek, hogy az egyik német, nagyon aranyos osztálytársnőmmel találkozzam, és reméljük ma is lesz valami program a városban, hiszen az aarhusi fesztiválhét még korántsem ért véget ám!

Legyen nagyon szép a hétvégétek Nektek is mind!

Ha' en rigtig go' weekenden allesammen!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése