2012. augusztus 18., szombat

Did you know that actually Australia is in the middle of Aarhus?

JÓ REGGELT DÁNIA!!!!!!

És mindenkinek jó reggelt innen Aarhusból. Jelentem az idő jó (többnyire) én pedig próbálom kiheverni a tegnapi(mai) buli fáradalmait. Tehát szóval van nekem két szomszédom(lakótársak), akik litvánok. Nyilván Tamásnak nem kell tovább magyaráznom a dolgot én azért hogy közérthető legyen mégis leírom. Litván lakótársaimmal elhatároztuk(ők elhatározták), hogy menjünk el bulizni. Engem konkrétan a sírás kerülgetett, mert egyáltalán nem akartam sehová sem menni, de ők ragaszkodtak hozzá. Ez történt tegnap este kb. 10kor, miután a biliárd-és csocsó szobából(!) kijöttünk. So, elindultunk egy Australian bar nevezetű helyre, ahol(itt kell most kérem szépen figyelni drága otthonmaradottak) INGYEN VAN A SÖR EGÉSZ ESTE KORLÁTLANUL MINDENKINEK!!!(with free entry as well). Mondanom sem kell, hogy a zene, hát, ömm, igencsak sekélyes volt(Morrisonsosak előnyben), de gondolhatjátok, a buli igazán nagy volt.(nem, egy bizonyos szám felett nem számoltam a poharakat).
Oh, by the way: a dánokról: Isznak sört. Sokat.És nem bírják. A csajok sokkal jobban bírják mint a pasik.
Igazából tequilát is isznak. De azt sem bírják.!:)
Így telt tehát első napom a suliban, de láttam a tengert és a partot és omg és minden. És jó volt a buli is és meg kell jegyeznem,bár ez eddig sem volt kétséges: a dánok jó arcok, még a pasik!
Ja, és kihagytam egy egészen fontos dolgot. Ugye írtam a jófiú szomszédomról? Hát csajok, (és mindenki más persze) hoztam a formám és megint elszúrtam. Hogy mit is?
A következő blogokból kiderül a szappanopera és részletei, nyugi, nem hagylak szaftos pletykák nélkül benneteket!:)
Legyetek jók Ti is ám, tessék mosolyogni!

2 megjegyzés:

  1. "A következő blogokból kiderül a szappanopera és részletei, nyugi, nem hagylak szaftos pletykák nélkül benneteket!:)" mint ha Gossipgirlt néztem volna XD

    VálaszTörlés
  2. ugye? amúgy csak próbáltam volna fokozni az izgalmakat, de bármi szaftos fejlemény van...
    :)

    VálaszTörlés