2012. augusztus 19., vasárnap

Harmadik nap

..."és harmadik napon Isten megteremté a zuhanyzás jótékony hatását".
Nekem elhihetitek. Most léptem ki fürdőkádból és lám: tiszta vagyok!:)
Na jó, félre a tréfával!
A tegnapi napom egészen rémes volt, szinte azt kívántam bárcsak világvége lenne...tiszta depi voltam! De ne gondoljátok hogy a honvágy vagy ilyesmi. Nem mondom, nagyon jó lenne magyar szöveget hallani nem csak hülye litvánt, lengyelt meg észtet(valójában szerintem ezeket jobban meg fogom tanulni, mint a dánt). Jó, igaz vannak magyarok, de felsőbb évesek többnyire, aki pedig osztálytársam lesz nincs a, hogy is mondjam, azon az értelmi rezgésszinten...szóval nem vagyunk egyformák, na!
Tehát tegnap kicsit elegem lett, részben azért mert nem vagyok kipihenve, részben a szomszédok miatt, részben pedig új a helyzet és túl sok hatás ért egyszerre. Ez nem baj, be kell illeszkedni, apropó, mondtam már Nektek, hogy milyen jó a szobám és kényelmes az ágyam? Legalább az alvás megy!
Plusz, jöttek olyan cuki lengyel lányok, ők közvetlen szomszédaim lesznek és annyira jófejek, hogy hihetetlen! Tegnap jöttek, és amikor szóba hoztam a lengyel-magyar barátságot azt sem tudták egyáltalán hol van Magyarország.Oké, vicces, csak azért mondtam mert belénk szinte sulykolták ezt a suliban!:)
Amúgy tudjátok mit figyeltem meg? Tényleg van valami ebben a túlképzésben(magyar tanítási rendszer), mert            sokan nem hogy az országot nem tudják(vagy más országot) de szinte Európáról sem tudnak semmit. Csak a saját világuk érdekli őket. Na mindegy, gondoltam leírom, Nektek erről mi a véleményetek? Tapasztalat?
Tessék kommentelni is ám, nem csak visszajelzés nélkül olvasgatni! Legyen interaktív és tényleg olvassátok, nem hűtöm a gyomromat:):)
Holnap van augusztus 20, ugye? Államalapításunk újkenyeres ünnepe.(De szép lett ez a kijelentés, látszik, hogy nem vagyok a topon, de igyekszem!):)
Írok holnap is, jók legyetek!

6 megjegyzés:

  1. Szió Kate!

    Akkor kezdem én a kommentelést!:)
    Először is nagyölelést küldök így az elmúlt napok boldog és fárasztó hatásaira,majd folytatom 'hugehug'... tehát amiket leírtál a külföldiek tájékozottságáról,az nem meglepő szerintem.A magyar oktatás ritka plussza,hogy mindent a fejedbe akarnak verni,s olyanokat tanítanak gimiben,amit sok országban az egyetemen.Szal örülj,hogy kiműveltek.:D
    A depi meg remélem,hogy hamar elfog múlni(bár már csak pár hónap s jön a nagy sötétség),ahogy elkezdődik az egyetem,s megismerkedsz a többi emberrel biztos,hogy meg lesz a jófej társaságod,akikkel jól megleszel,a többi idegesítő szomszéddal meg ne törődj.Plus, októberben lehet,hogy én is ott leszek,szal 1 hétre akkor biztos smileweek lesz.
    cupp-cupp=)

    VálaszTörlés
  2. Jajj de jó, hogy írtál, és olyan jó ezt hallani! Amúgy franciaágyam van, szóval legrosszabb esetben is mellettem alszol majd!:)
    Most beszéltem amúgy anyával, kibeszéltük magunkat és örülök, hogy náluk is minden ok.Remélem neked is jól megy a munka és nem vagy extremely fáradt!:)
    Én is visszaölellek és cupp-cupp, ma megyek nézelődni a városba és feltérképezem a tájat, hátha látok valami hasznosat és szépet!
    Pussza

    VálaszTörlés
  3. Tartanánk már ott.:D Megvagyok,az elmúlt 3 munka napot jól bírtam,hogy a következő keddtől-péntekig tartó munkát,hogy fogom bírni nem tudom,2x is fogok 10 órát lehúzni :S,de legalább lesz mit elkölteni repjegyre.:) cupp=)

    VálaszTörlés
  4. Úgy rémlik,hogy holnap lesz az 1.tanítási napod,ha igen,akkor good luck!=9

    VálaszTörlés
  5. Mi baj volt a szomszédokkal? És ha már szomszéd, mi a helyzet a... hogy is nevezted? " szőke-kékszemű-litván-együttlógunkmindenhova" sráccal. :) Nem mesélted még hogy mit szúrtál el.
    És még egy kérdés megkaptad az emilem?

    VálaszTörlés
  6. Ok,akkor úgy válaszolok:tanítási első nap 23án lesz,a srác pedig egy picit dilis,ezt nem láthattam előre,de bulizni jó volt vele;-)!

    VálaszTörlés