2012. augusztus 22., szerda

Tudom, elmaradt az aug. 20 de most már itt vagyok!!!

Kedveskéim!

Boldog augusztus 20.-át kívánok Nektek, így visszamenőleg is. Az indok, amiért nem írtam az az, hogy roppant elfoglalt vagyok mostanság, minden megy mint a karikacsapás és hasonlók. A napokban összerázódott kis csapat lettünk a többiekkel, statisztikákat nézve legtöbb a magyar, román, litván. De mindenki(nagyjából) mindenkivel barátkozik és sok őrültséget csinálunk együtt! Tegnap este például a bazi nagy tornaterembe bazi nagy babzsákfoteljeinket vittük, és azokon ugráltunk. Nagyon jó volt! Plusz, a lányok nagy örömére, megérkezett a még otthonról feladott bőröndöm, amiben a sminkesládikám volt, gondolhatjátok...:)
Amúgy egyelőre minden szép és jó kisebb-nagyobb szépséghibákkal itt, de lesz ez még így se. Általában a napom nagy részét a koliban töltöm(jajj, de utálom azt mondani, hogy koli) vagy a tengerparton. By the way, időjárás: jelentem megérkezett a dániai nyár! Hogy milyen az? Eső, szél, még több eső, még több szél!:)
De így is jó, mert a levegő nagyon tiszta és különben is, ha nem vagyok kint nem fázom, right?
Örülök az e-mailjeiteknek is nagyon, nagyon jól esik, hogy ennyit kapok, de tudjátok, nem mindig tudok válaszolni rájuk, inkább itt megírom hogy mi a stájsz! Kérdeztétek, hogy mi van a sráccal, most leírom, hogy SEMMI, jó szomszédok vagyunk és, hm, a másik litván lánnyal (hogy is kell mondani?) szerintem "friends with benefits"!Ezt mindenki érti, ha nem, ajánlok filmet!:):)
Tehát minden jó, és nemsokára küldök képeket!
Oh, képzeljétek, tegnap extra csajos napot tartottunk a többi lánnyal. Közös főzőcskézés, film-és képnézegetés, fotózkodás a strandon és minden egyéb.
Holnap viszont vége a lazulásnak, mert elkezdődik az év! Ugyanis holnap lesz az első nap az iskolában, az Environmental szak csap egy nagy bulit(meg lesz ismerkedés is, persze). Tehát lehet, hogy holnaptól kevesebbet hallotok felőlem, illetve(Alexa, kérlek ne borzadj el) tegnap a lányok csináltak nekem facebook-ot(igen Alexa, azt), a nevem Kate Demeter, így keressetek de képről úgy is meg fogtok ismerni. Szóval nem én csináltam, de lehet majd ránézek egyszer-egyszer, hogy van-e rajta valami, de hogy bmeg mindenki azon a szaron lóg egyfolytában és másodpercenként ír ki mindenki valami hülyeséget, az valami hihetetlen!:)
Mindegy, lett egy, be kell illeszkedni a társadalomba, és már az ókori rómaiktól megtanultuk: aki kívülálló és stranger az nem húzza sokáig.:)
Na jól van, a következő bejegyzéshez most már tényleg mellékelek képeket, türelmeteket kérem!
Jók legyetek amúgy, ne hozzátok rám a frászt!
Loves and rockets

2 megjegyzés:

  1. Szió!

    Ez a csaj banda jófejnek tűnik,szal rendben lesz a social life-od.A tengerpart gyönyörű,s a szobád is jó nagy,hogy kidekoráld masnikkal.:)
    A social networkhöz nem szólók semmit,én továbbra is Rorschach maradok.XD Jó 1.napot holnapra! Cupp-cupp=)

    VálaszTörlés
  2. love you my dear:)
    Bows rules!
    Thanks
    Cupp(cake)
    !

    VálaszTörlés