2013. február 12., kedd

Napisüti, azaz dizájngasztro haladóknak

Tarararaaaa!!!
És kérem szépen megérkezett a várva várt sütiszezon. Ja, nem. hiszen mindig sütiszezon van, főképp ilyenkor farsang határán.
Mivel "szegény kollégista leányka" vagyok, nem engedhetem meg magamnak azt, hogy mindenféle sütögetésbe meg anyagmegvételbe, meg receptnézelődésbe kezdjek, de azt igen, hogy improvizációs készségeimet és mások alapanyagait(néha) használjam.
Tehát, a mai édesség a palcsinta lesz. Mindenki szereti a palacsintát mert finom, laktató, könnyű elkészíteni, blablabla. DE: nem mindegy, hogy mégis mennyi idő alatt, hogyan és mivel édesítve.
És hogy hogy készült el? Tudom, mindenki izgatott már, mivel is meg hogyan és milyen csalafintasággal egybekötve lett e remekmű, amelyet mindjárt láthattok.
Első lépés, kedves haladók és gasztroartosok. Bementek egy boltba, szupermarketbe vagy hasonlóba. Megveszitek, igen ,az előre gyönyörűen elkészített palacsintatésztát. Felismerhető arról, hogy kerek és rajta van a címkéjén, hogy desszertpalacsinta. Utána, mintegy két azaz két percbe telik serpenyőben megmelegíteni a gyönyörűségeket(one by one) majd levenni a főzőlapról és édesíteni. Mivel is? Hát persze, hogy a frissen elutazott osztálytársad kakaójával(sosem tudja meg, haha) és egy ősrégi recepttel, ami magába foglal olyan ínyencségeket, mint a citromlé és a cukor. Ennek a mennyei harmóniának egyvelege pedig ilyen(és hasonló) eredményekhez vezet kép formájában: (VIGYÁZAT! ENNIVALÓAN FINOM!)

Nyami nyami, mi?!?!
Igen, már én is gondolkoztam a palacsintázón vagy boltalapításon. Ám úgy érzem, még fejlődnöm kell, de már látszódik mekkora tehetség is vagyok.:) Na ennyi mára, reméljük lesz még sütiimpró a továbbiakban is majd, egy biztos: én itt leszek!
Adios amigos y amigas!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése