2013. február 20., szerda

Truly, madly, deeply: és persze mindenhogy :)

Üdvözlet aranyoskáim!
Most már minden kétséget kizáróan kijelenthetjük, hogy a február a szerelem és az érzelmek folyásának hónapja. Mindenhol ott van, mindenben ott van és ezt nem csak egy rózsaszínűre festett ködfelhő mondatja velem, hanem így is gondolom. Az agyammal.
Nem tudom, hogy ki mennyire hisz a varázslásban vagy horoszkópokban in general, de nekem igazán jó tanácsadóm lett az elmúlt hetekben. So, babes, check upon your horoscopes!!!! Hátha megmutaja milyen irányba mehet életünk. Amúgy hülyeség. Vagy nem.:)
Más téma: semmi hó. Nem tudom mi történt kedves időjárásunkkal, de itt hó léte ismeretlen. Kinézek az előttem elterpeszkedő, mintegy 20 m2-es gyepre, és mintha Angliában lennék, frissen nyírt puha zöld pázsit, nem is értem. Hó: nuku. Na persze ez csak mellékes. Na de február kemény időszakáról beszélünk!
Oh, by the way, már láttam egy tucat hóvirágot!!! Sokkal kisebbek itt a hóvirágok mint otthon; ahogy emlékszem otthon(mindenhol, nem csak nálunk) nagy fejű, ropogós, élettelteli hóvirágocskák vannak, itt sok van ugyan, de fele akkora és kisebb fejű. De, ami itt észrevehető, az a sok hagymás virág úgy általánosságban. Amiket én nagyon is szeretek.:)
Képzeljétek, nem tudom említettem-e, de van egy csomó "vizes" tantárgyunk most, amik elnyerték tetszésemet, így igencsak bejárok az iskolába. Na nem mintha eddig nem tettem volna (öööööö....:)), de most méginkább.
Mára nagyjából ennyit szándékoztam, remélem otthon (ahogy hallottam madárcsicsergésekből) a sok tüntetés és zavargás, idegbetegség mellett mindenki érzi  a szeretet jelenlétét is.
Nagyon fontos manapság, szeressétek egymást, vigyázzatok magatokra és egymásra!
<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése