2013. február 17., vasárnap

Special Semester Edition::) Napra pontosan...

fél éve vagyok Dániában!!!! És vasárnapra pontosan is!:) Juhééé!!!
Sok minden történ ez idő alatt, annyi, hogy felsorolni is sok lenne, nemhogy visszarepülni az időben és felidézni minden momentumot. A lényeg az, hogy rettenetesen örülök, hogy itt lehetek, mindenképpen jól döntöttem ezzel. És ezt nem csak a februári-valentini szeretethullám mondatja velem, hanem tényleg minden eddigi történés is.
By the way valentin: jóóóól sikerült nagyon az a napom, de ha többet mondanék lehet ki kellene tennem a parental advisory táblácskámat!:) Viccet félretéve, megdöbbentően jó volt az a nap és ami utána következett. End of story telling/conversation.:)
Szóval most valahogy meg kellen ünnepelnem ezt a félévet, ha már fél év, de tényleg.Meg is tettem valamilyen szinten, hiszen vettem Chocholate Chips Cookiest(itt a legfinomabb a Rainbow Cookies smarties darabkákkal, aki Dániába jön erősen ajánlom Karen Wolf édességei mellett).
Erre gondoltam:

Huuh, jól néz ki és még az íze...:) kajakajakaja...!!! 
Na, hogy tényleg szpesöl legyen ez az edísön most megosztok Veletek valamit, amit amúgy nem akárkivel! (Semmi publikus, ugye.) 
Ezt tudom, hogy csak egyvalaki érti, de ugye milyen cuki??? Mit gondoltok, milyen lenne testre festve?:)
Tehát vannak itt sütik, baglyok, szívek, történések, minden. Szívszakadás, holnapsuli, barátnőzés, semmmieset, sokaparty, munkavadászat, nemnemnem, tigrisszőrön, gyertyainvázió,könnytelen, sokkicsihazugság, koszoskonyha, megbízom, téglamindenhol, leveleket.
FÉL ÉVE DÁNIÁBAN!
Cheers to that, everyone!!!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése