2013. május 8., szerda

"Te híd is vagy és folyó is vagy..."

Beteljesült: 20. életévemet töltöttem be tegnap. Két évtized sok-sok mindennel, Dániában kikötve; legalábbis egyelőre. A napom több mint tökéletesen sikerült, hiszen mindenki aki számított emlékezett, hogy miért is fontos most nekem ez a nap. 20 év, el sem hiszem, olyan valótlannak és messzinek tűnik, kimondva pedig egyenesen fájó. Sugall viszont egyfajta frissességet, ezt megfigyeltem. "Húsz vagyok." Könnyed, egyszerű, rövid kijelentés, már-már a felelősségérzet hiányát is észlelem benne!:)
Hálás vagyok és nagyon jól estek a tegnapi szépmondások tehát, az ölelések és puszikák mindenkitől; a levélbontás, finom karamelles-csokipudingos-kandírozottgyümölcsös torta és az, hogy tudtam mennyit számítok a többieknek. Ha az ember szeretve érzi magát, minden más eltörpül mellette, még az is, ha az előtte való napon nem minden úgy sikerült, ahogyan eltervezte vagy szerette volna, ha úgy lesz. De a szeretethullám ereje a legjobb dolog a világon, ezt a hippimozgalmak óta tudjuk is.
Tegnap volt a dán szóbeli vizsgám is. Modul 2, azaz nagyjából alapszintet lezáró vizsga szóbeli része. Szerintem jól ment; témát húztam, amit könnyebb volt elmondani, mint könyvet elemezni.
Gyönyörű időnk is volt május hetedikén, hiszen nemcsak hétágra sütött a nap, de a tenger is melegebb volt a szokásoshoz képest, a frizbiszezon is elkezdődött és egyre több ember sütkérezett a homokos parton: Éljen Aarhus tavasszal!
Képzeljétek, van egy mondás itt Dániában: ezt a kommunkiáció tanáromtól tudom, ő mondta nekem tegnap, miszerint: "Ha szép az idő a születésnapodon, akkor egész évben jól viselkedtél és helyesen csináltad a dolgaidat." Ez azért pozitívum, nem? És tényleg, tökéletes időnk volt, még strandröplabdáztam is a többiekkel este, utána pedig nyugovóra tértem, hogy megfáradt testemet és lelkemet újjáélesszem.
Köszönöm, hogy így lehetett. Ilyen szépen telve a május 7!
<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése