2013. április 13., szombat

BDPST- oda, vissza, rövid, jóvolt, tovább...

Élmények, rövid, de annál szeretetteljesebb látogatás jellemezte a magyarországi kiruccanásomat. Egy hete mentem, és tegnap jöttem haza fáradtan és mocskosan(hatásvadász), na meg szeretett "rájönerünk" gépével. Jó volt otthon, tényleg, és köszönöm Nektek, drágáim, hogy találkozhattam Veletek és láthattalak! Mindenkit jó volt látni és hallani Dánián innen s túl.<3
Most pedig következő kalandomnak vágok neki, pontosan holnap után ismét Koppenhága az úticél, egyszálbőrönd, hippilakás, hajnali koncertek és kenyérszedés. De már várom nagyon és Koppenhága is vár rám. Sőt, kifejezetten alig várja, hogy bekebelezzen. Hát megyeeek!!!
De előtte alvás, pihenés, olvasás és visszagondolás a budapesti atmoszférára és emberekre. Az idő jó volt, remélem én hoztam a tavaszt a városra, mert ráfért már egy kis vidámság a depis fővárosra no meg to the people.
Egyébként tanulságos haza-haza látogatni, mindig megállapítom, hogy az ember azt szeresse, amije van és becsülje is meg. Vagy törekedjen a jobbra, és akkor a célnál majd mindenki büszke lehet:).
Hogy ne maradjunk emlékek nélkül a spring látogatásról, készítettem képeket a belvárosról(kimerült a Margit-híd fotózásában:)) de azok annál szebbek lettek, íme:
Pest side, Parliament and Duna
Buda side, Duna and tha' bridge:)

Szép, szép vagy Budapest, hiába. Ha nem lennél város tuti Te lennél a szerelmem:)
Na de most következő destination, következő élmények, következő jövőtét. 
Sikerül, nem sikerül, sikerül...Sorsunk a sors kezében.
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése