2013. április 1., hétfő

Az egyáltalán nem szégyenlős dán férfiak lettek április bolondjai: részletekért olvassatok tovább!

Bizony ám!
Minden kétséget kizáróan nincsen a dán férfiaknál furcsább teremtmény - gondolhatnánk, ha nem ismernénk más nemzetek fiait és leányait.
Viszont a kedves dánjaim is mindig tudnak meglepetéseket okozni, főleg a hímnemű példányokra gondolok itt most. Hogy miért is? Mert furák, dánok, és hülyeségeket csinálnak "egészséges életmód" címen. Hogy mit?
Történt velem ma, hogy mint szokásomhoz híven sétálégatok kedvenc tengerpartomon, hogy negatív és kissé depresszív gondolataimat elűzzem munka után. (Tényleg nagyon jó volt, még a játszótéren is voltam hintázni egyet, eszméletlen jó és meleg idő volt, pont sétálgatásra való április elseje.)
És akkor mit látok az egyik mólón a tengerben? Hogy mit?
Két dán faszikám(elnézést, de indulatok törnek ki belőlem) puszta meztelenre vetkőzik(kockahas stimmel azért) 'oszt bele a tengerbe ahogyan teremtették őket!
Én nagyon meglepődtem! Na jó, tudom, hogy a dánjaim nagyon is szabadosak, de azért voltunk ott páran a parton(természetesen én pont a legközelebb voltam a kedves hátsókhoz, VÉLETLENÜL ám).
Hé, emberek! Nem szóltak nektek, hogy hideg van? A tenger hideg! Bazira hideg! Ők meg? Persze, fürödjünk egyet!
Kár, hogy nem fényképeztem le őket, mi? Már én is sajnálom,de szerintem lesz még lehetőség a lekapásra, ha így folytatják. Mit szóltok?:)
Hát, ezek a dán pasik! Azért a lányokat sem kell sajnálni, ők is tudnak furák lenni, meg őrülten táncolni, meg amblokk őrültségeket és nagy, baggy ruhákat hordani. De mindennek ellenére szeressük a dánokat. Többek között mert sokat nevetnek, lazák, nem paráznak annyit, szeretnek ismerkedni és nyitottak.(Tudom, hogy sikerült megint egy sor sablont felhoznom, de ez az igazság.):)
A tréfa mára tehát: nem szégyenlős dánjaink!
Április, rettegj!:)
Cheers&Laugh Everyone, because it is April!
:)

1 megjegyzés:

  1. Hmmm...akkor ezek szerint a dánok egyáltalán nem fáznak XD. Utólag Happy Eastert és April fools' dayt! cupp=)

    VálaszTörlés