2013. április 4., csütörtök

Mit tegyek a bőröndbe?

Igen!!!
Megyek haza holnap után, és nem tudom eldönteni, hogy most ezt vagy azt, vagy mit rakjak bele?!? Tudom, ruha(meleg, mert otthon hideg van és hó), laptop, húsvéti meglepik, dániai meglepik és dánkönyv(mert gyakorolnom kell sokat)...ezenkívül? Huhh, nehéz lesz elhagyni ezt a napos Dániámat, képzeljétek, én tegnap már egyszál pólóban vidámkodtam az utcán boltba menet, na meg félcipő, miegymás. Otthon viszont csizma, tényleg? Nem leszünk így jóban, kedves időjárás, kérjük Magyarországra is a tavaszt!
Amúgy tegnap(vagyis már előtte is) elkezdtem újra szerkesztgetni gépen, és nagyon élvezem megint: régebben sokat rajzoltam, vágtam, formáztam képeket, de a gimi kezdetével kicsit abbamaradt nálam ez a tevékenységsorozat. Most viszont kedvet kaptam az efféle időtöltéshez, és saját (meg persze olvasóim) szórakoztatására csináltam egy dános képet, mielőtt még hazamennék. Az érdekessége és szépsége a képnek az, hogy felsorol három dolgot, ami a dán életstílust és hangulatot jellemzi. Nem mindenki fogja érteni, sőt, otthonról furcsának tűnhet, mégis, ez Dánia!
Magyarázat a kép alatt, ezt nem hagyhatjátok ki!:)
Tehát
1, Jeffrey Campbell: Divat és cipőtervező, híres a nagy platform magassarkúiról és ultrahosszú szegecses kreációiról. Aki nagyon menő akar lenni Dániában és persze minél magasabb,az minimum 2 Jeffrey Campbellt tart a szekrényében.Az ára persze borsos, de nem nekik!:)
2, 7 Eleven: A 7 Elevent úgy lehetne jellemezni, mint a dániai nagyvárosok menő, urbánus, partiközpontú, friss termékeket áruló és nagyszámú "kisboltját", ami majdnem minden sarkon megtalálható. Persze ez is brutál drága, de minden jó cucc megtalálható. Néha még olcsó sör is van!:)
3, FITNESS WORLD: Dániát behálózó fitnessközpont, mindenkinek, igen, tényleg mindenkinek van egy ilyen táskája(jár ugyanis a bérlethez) FW-s táska. Aki ebben flangál, az szupermenő és szuperaktív. Elméletben, gyakorlatban viszont...:)
We love Denmark, anyway!
Ennyi volt mára, következő jelentés már otthonról!
Vi ses!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése