2013. április 19., péntek

Utazás utazás hátán: Koppenhága: IGEN!

Visszatértem, jelentem Koppenhágából is, és most valóban mocskosan, de annál több új inspirációval és új élménnyel, gondolattal, felfrissülve, megint!!!
Szállásom ugyanazon a helyen volt, kedvenc Retro Cafémban, imádom. Olyan volt visszatérni arra a helyre, mintha csak tegnap lett volna, hogy ott voltam. Meg mintha ott laknék és ott is laktam volna mindig. Hiszen csak egy hónap telt el, ha belegondolok, hogy Koppenhágában jártam és tettem látogatásom. De szép a tavasz a vizek városában: madarak és emberek (no meg temérdek biciklik, de arról később:)) mindenhol. Futás és fesztiválozás szezonja kezdődik nemsokára tehát, már bele is futottam több kampányolásba a városban; hol várostisztítási propaganda(seprűs skandáló nénik és bácsik), hol a Nørreport tavaszi fesztiváljára készülődtek(sok hipster fekszik/ül/napozik/ beszélget a hídon), hol pedig az Amnesty International és Unicef (egyáltalán nem drogos fejű) "kiscserkészei" akartak beavatni mindenkit a munkájukba.:)
Látogatásomnak a City-be természetesen oka is volt, nem járkálok csak úgy nyakra-főre Koppenhágába (bár őszintén szólva, megtenném, sőt laknám is azt a várost, nagyon is). Tehát a szép idő mellett felvételit írtam a KEA Design and Technology iskolájába. Nem tudom megmondani még a végeredményt, de akármi is lesz, annak úgy kell lennie. Pozitív pont az egészben, hogy az átjelentkezés zökkenőmentesen ment, ami megintcsak a dán szervezettségnek köszönhető(na jó, volt egy kicsi, de elhanyagolható bibi). Újabb pont tehát kedves hazánkkal szemben: egyszerű átjelentkezés.(Most nem diszkrimináltam, egyszerűen ténylegeltem).
Hatalmas élmény és megnyugvás volt megint Koppenhágában lenni és élvezni az ottlétet. Hogy ne magamat ismételgessem, ebben a részbe is mellékelek képeket, mint egy útikalauzként és kedvcsinálóként, ha valaki netán Koppenhágába szeretne látogatni tavasszal vagy bármikor. Abszolút megéri eljönni pár napra, egy hétre, ha jó idő van imádnivaló várost, embereket és masszív forgalmat fog látni az idelátogató!:)
Képek:)
FELVONULÁS

El is felejtettem, én balga, hogy hát pont belefutottam a királynő seregébe(nem, ez kérem szépen nem Anglia, bármennyire is úgy néznek ki), ami fel szokott időnként vonulni a városban. A menet kezdete és vége természetesen a palota, és megannyi dán és turista követi útjukat. Én pont az egyik legforgalmasabb utcán kaptam őket lencsevégre, meg mikor felálltak a "Nagy Téren". 
Rengetegen voltak, sok kisgyerek és öreg. A sereget persze védték a dán rend őrei.

SOK EMBER
Városlakók, látogatók, kicsik és nagyok. Elengedhetetlen kellék: Dán zászló!
Dzsentlömenek. 
(Még kiejteni, nemhogy leírni rossz így ezt a szót amúgy.):) 
Hát igen.
A legifjabb dán dzsenörésön.
(És megint. GENERÁCIÓ!):)

 VIKINGEK,VIZEK,VIRÁGOK: VÁROS




Flawless city <3, képek még!
Mondtam. 7Eleven mindenhol.
És a gyönyörű városháza, ami bökdösi az ég fenekét.:)

Koppenhága city tehát élőben a stúdióból!:) Következő kiadásunk nagyon egyedi lesz, készüljenek fel a biciklire érzékeny olvasóim, csak nekik(persze, mindenkinek) különkiadás!
Bye-bye drágáim, olvassátok a gyorsegymásután következőt!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése