2013. március 12., kedd

CPH after, avagy meló és örömködés napsütésben és mínusz négyben

Vissza - vissza gondolva Koppenhágára mindig örömmel tölti el a szívem a gondolat, hogy ott lehettem és milyen jól éreztem magam. Szépségesen gyönyörű időm volt, feltöltődtem, élveztem az ottlétet!
Most pedig ezekkel az érzésekkel vágtam neki újabb nagy kalandomnak, ugyanis szereztem munkát!!! Egy nagyon aranyos családnál teszek-veszek(cleaning job with some other activities, e.g.: walking with a super cute Golden Retriever).
És nem mellesleg biciklizem még többet; a család északra lakik Aarhusban, és a táv összesen 25 kilométer(there and back again) innen tőlem, ahol lakom. A héten már 2x megtettem ezt a távot oda-vissza, nem volt leányálom, de: nem volt izomlázam! Megjegyzés és ráismerés: már erősödtem annyit biciklizés szintjén, hogy a lábaim és karjaim bírják a hosszabb távokat és lankákat. Nem rossz:)
Közben pedig ismét projecthét van, nem örölünk, de energiánkat a napsütésből és az ezelőtti élményekből nyerjük. Na meg abból, hogy van akivel meg tudjuk osztani örömünket.:)
Még egy habcsók a torta tetején: megyek magyarba nemsokára. Miért jó ez? Mert láthatom végre családocskám és szépséges hidaimat. Reméljük nem lesz hideg meg hó meg ilyenek, különben visszajövök! Na, mondjuk így is úgy is visszajövök, haha!:)
Jajj, tényleg még egy info a hétre: ugye lesz 15-e, és itt is hatalmas banzáj-őrület lesz, no nem azért mintha szabadságharcoltak volna anno a dánok, de mivel foraar(tavasz) van, a partiszezon is elkezdődött. Hivatalos vagyok tehát megannyi koncertre és mulatságra, persze nem elfelejtve mire is iszunk azon a napon.
Ma pedig, hogy növeljem a "happy factort" küldök mindenkinek képecskét. Mert szeretitek!
Voilá!
UV bicikli forever!<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése