2013. március 1., péntek

Tavaszt köszöntünk ma!

És, és, és de még mennyire!
Nem gondoltam volna, hogy a csúnya, borongós, ködös tél után valaha meg ki tudna itt sütni a nap, de lekopogom, hiszen már harmadik napja ragyog Aarhusban a napocska és mindannyiónkat jókedvre derít!
Rám is fér most a jókedv, vidámság és a többi kitartást segítő faktor, hiszen most amint már írtam nyaking turkálunk a projectekben, éppen most is írok egyet az EU LIFE programokról, és az a legszebb az egészben, hogy ilyenkor segítene a net, ha lenne tényleg valami használható info ezekről  a programokról, de nem igazán van olyan ami jól elmagyarázza...na, tessék jól elkalandoztam:)
Térjünk vissza tehát arra, hogy ez a tavasz első napja márciusban. Nemsokára, pontosabban kettő hét múlva pedig megint egy nemzeti ünnepet köszönthetünk. Annyira furcsa érzés, mintha tegnap lett volna hogy pl. az októberi ünnepeket vázoltam és írtam róluk, és el is jön hirtelen a tizenötödike, hipp-hopp!
Repül az idő, arról nem is beszélve, hogy a tavasz az érettségi szezonja is, és otthon sok diákocskának kell felkötni a nadrágocskáját ha szépen szeretne leérettségizni. Egy kis nosztalgia: nekem bevallom nem okozott túl nagy fájdalmat és tanulást ez a szezon, inkább arra koncentráltam, hogy minél kipihentebb és frissebb legyek. Habár nem tudom, kinek milyen taktika válik be e téren, egy biztos: sokszor egy jó alvásnál nincs is jobb! És ezt főleg a "szegény kollégisták":) tudják legjobban, illetve azok, akik valaha éltek dormitoryban.:)
Hogy fokozzam a jókedvet el kell áruljam, hogy a napokban utazom kedves Dániánk fővárosába(aki nem tudná ez a város Koppenhága), az ottani utamról pedig majd lehet várni a beszámolót és a képeket, amint visszaértem ugyanis mindenről írok.(és mutatok).
Készülj Koppenhága, jövöööök!!!
Ti pedig, kedveskéim csiklandoztassátok orcátokat a nappal(ha van otthon nap, remélem!:):))
Hej-hej!

1 megjegyzés:

  1. Nálunk is van szép napocska egyik nap, a másikon meg esőfelhő, de ilyen a tavasz.:)Mára lehűlést mondtak,s hétágra süt a sun. God rejse Koppenhágába!

    VálaszTörlés