2013. március 3., vasárnap

Koppenhaguu rea meneh utu rea

Bizony, útra készen állok már most! Jelentem, bepakoltam a csomagomat, elemózsiát és ruházatot a vándorálsra, a sok-sok koronáról nem is beszélve!:)
Tehát holnap délután indulok és este érkezem a citybe(dánul byen-be). Még nem csekkoltam semmi térképet, bevallom, de rajta vagyok az ügyön, hiszen az ismeretlenbe megyek és nem ártana legalább halvány  sejtésemnek lennie, hova is igazából. De hát ez kihívás, ugye. És saját határaink pedzegetése, ugye. 
Tényleg, nem is tudom, meséltem-e (nem meséltem) a tegnapi napomról. Hát bizony a "zajlik az életben" van ingyen fagyi is! Hogy miiii? Hát kérlek drágáim, tegnap városszerte volt egy ilyen akció, hogy a Paradis Is nevezetű fagyizóban 12-16 óráig ingyen fagyi! 
Nem kellett kétszer invitálni minket, el is mentünk rá, én a legjobbat ettem, a ház(nemzet) specialitását, lakridsosat(magyarul medvecukrosat) és kipróbáltam az itteni csokit, ami, hát nem volt az igazi, de nem baj.:)
Összesen két gombóc volt még ingyen, háromért pedig csak 5kr-t, 200 becsületes magyar forintot kellett fizetni. De szupeeer volt, tényleg, napunk megkoronázása! És persze el is lehet képzelni a tömeget előtte, mi fél óráig álltunk sorba, pedig nap végén mentünk de így is hatalmas embertömeg várta a mannát, de szerencsére mindenkinek bőven jutott. 
Ja, és hogy mekkora celebrity-k vagyunk, fel is vett a helyi TV minket, ott virítunk, feszítünk nagyban a képernyőn!:):) Király, nem?!?!?! (A cikk nem tartalmazott információt arról, hogy szétfagytunk ám a 3 fokban, fagyival, éljen az egészséges életmód!):)
Ennyi volt a információbanzáj mára, a következő beszámoló pedig ahogy ígértem egy hét múlva következik képekkel! Na jó, hogy örüljetek megint, most is mellékelek valami szépet!
Love for all!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése